ajalaw

Members
  • Content count

    893
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by ajalaw

  1. Wee Rants

    my teeth hurt
  2. Hi Everyone

    Welcome to the Stix, Ashwoo. Hope you enjoy your stay
  3. Good News Thread!

    quote: Originally posted by SugarDrive: omg i've been waiting weeks for this show. Superstars of Dance. yayayayaayayyY!!!! Haha, I know one of those shaolin monks thats performing in it
  4. new year's resolutions

    I dont usually make new years resolutions but an achievable and productive one just came to mind and I AM going to stick to it. Wake up earlier!
  5. Regina Song Showdown!

    Восьмой этаж!! 8th floor vs. Us
  6. Favourite Regina Vocal Quirk?

    this is just another one of those, too hard for me to decide, questions. I'm sure I have a favourite but my mind just overloads to default an says I love them all
  7. This. Could. Be. Immense! I too think that the creativity amongst the stixers could create something pretty cool I liked that little scene snippet by Tamx. Made me laff haha.
  8. Song for Losers

    Haha that by the way was awesome I likey too. Reminds me a tad of Bo Burnham
  9. What are you listening to right now?

    Tired - Adele
  10. Good News Thread!

    Gladly! I will start saving. I've always wanted to go to canada
  11. poetry anyone???

    You look so profusely you cant see the beauty When you walk through me I start thinking foolishly I hold on too loosely waiting for you to sooth me Acting all smoothly while wondering aimlessly you brighten the scenery by calling me readily before I can steadily stand up courageously and end it all happily Without any clarity you dissipate rapidly
  12. Six Thoughts...

    1. L 2. U 3. C 4. Y 5. ! 6. Oh and shit I have so much work to do. fudge fudge fudge fudging hell fudge fudge fudge fudge FUDGE!!!!
  13. Wee Rants

    Also, sorry to hear that Eee Bee. Hope 09 turns things round. SOunds like a good start anywhim. wee rant: I hate that I only remember 1% of my dreams. I love dreaming. I even like nightmares.
  14. Good News Thread!

    I do I do I do!!!
  15. Wee Rants

    I cant draw
  16. new year's resolutions

    Now that you mention it, I think I may suffer from some kinda propcrastination disease. Come on science, discover this already! I want some pity
  17. What are you Eeting right now?

    I once encuntered a guy that kind of... ate liquids and drank solids. Was weird I just had some more sushi.
  18. Full Lollapalooza 2007 Video

    haha. Wolfy cant be talking about respektonline. Surely? Anywhim http://www.sendspace.com/file/qlyco3 Thar ye go George
  19. Full Lollapalooza 2007 Video

    I have the coachella, ACL Festival and XFM (barfly) performances if ya wanna put em up on respektonline, Mr Seng?
  20. What are you Eeting right now?

    In about 1 hour I shall be feasting on as much sushi my stomach can manage. And more!
  21. What are you Eeting right now?

    mince pies with whipped creeeam
  22. Regina on "Loose Women"

    Yup, it s the UK loose women chat show. I still can't believe I missed her on it. I was probably sleeping or something And still havn't come across this appearance on the interwebs.
  23. What are you Eeting right now?

    I am just about to make some banana fritas. This is going to be amazing!
  24. pictures and videos of interest...

    I think it just kinda threw me off and caught my brain off guard so it just spat out a random emotion
  25. pictures and videos of interest...

    made me laugh quite a bit. But also sad and confused