Streetlight

Members
  • Content count

    44
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Streetlight

  1. Favorite Movie Quotes

    Ahh, someone beat me to The Princess Bride. I wanna bust out some quotes from a favorite movie of mine, Brick, but there's too many to choose from.
  2. What's wrong with Regina?

    So I heard that Reg cheated on her then boyfriend with the leader singer of the Strokes (Julian something or other, I don't listen to them enough to give a damn) when she was on tour with them. That good enough for ya? Sorry if the Strokes part sounded kinda crude, I've been watching The Wire a lot as of late.
  3. Dear Regina: You're sweet

    >_> I'm surprised by the amount of people so willing to lick a giant fake ice cream cone
  4. Alternate music video thoughts?

    She looks great in the chocolate factory video, and she looks adorable at the dj was asleep line, but it was kind of an awkward video. A chocolate factory? really?
  5. If you like Regina..

    Wow! Julia Marcell is stellar! Thanks.
  6. how did you get into regina?

    A friend had her listed on his favorite music list on Facebook and I'd taken a few bands from his list before, and I'd also seen Reg's name around a few times so I figured, hey, maybe she's good? So I gave Fidelity a listen and I kind of hated it at first and I thought, wow, why do people seem to like her? Anyway, flash forward to a few weeks later and I'm listening to Kate Nash and I see on last.fm that Regina Spektor is a related artist. I decided to give her another whirl by listening to some older material (Soviet Kitsch). And the rest, is history. That sounded more epic in my head.
  7. Regina lookalike!!

    Wow, it does look quite a bit like her. I wish more girls looked like Reg, specifically where I live... >_>
  8. Regina Song Showdown!

    Human of the Year. And I totally agree with Qedipus, I don't know why but I just really don't like Samson that much >_> Poor Little Rich Boy vs. Folding Chair
  9. FINALLY: "Emily the Strange" Proven to be Complete Crap

    Because Emily the Strange is a complete rip off of something else, not to mention that the consumers of said brand tend to be annoying. And as JohnnyC pointed out, said consumers often seem to be many members of Regina's fanbase, sadly.
  10. The Chronicles of Caspian Extras

    We started watching it today for my English Lit class and my teacher, being the nerd she is, bought the 3 disc set!
  11. Where does Regina live?

    Haha, I read that. Damn, she's making a lot more than I thought!
  12. Let's go to the Movies...

    I have yet to see Twilight, but due to the pressure of friends and family I've started reading the first book. It's so bad.
  13. Let's go to the Movies...

    I saw Quantum of Solace too! Not as good as Casino Royale but it was still fun. The action was quite intense, especially the last fight.
  14. new blog about perfoming with ben folds

    Celebrity crushes? Hmm, do you guys consider Regina Spektor to be a celebrity? I don't, but I live in Canada where no one seems to know who she is.
  15. Lets have a look...

    Thanks guys. And damn, yours is pretty crazy, with all the little Regina's
  16. Lets have a look...

    Here's mine:
  17. Bowery Ballroom Jan 22 2009

    quote: Originally posted by Karl Prejekterinski: quote: Originally posted by Streetlight: I think she needs to finish the new CD, then go on tour. And have a bunch of dates set in Southern Ontario so I can go see her. Alone, because none of my friends like her. Ditto. Literally everything you said. Dang, that sucks. Poor us. On the plus side, I'll be 18 in a few weeks.
  18. Bowery Ballroom Jan 22 2009

    I think she needs to finish the new CD, then go on tour. And have a bunch of dates set in Southern Ontario so I can go see her. Alone, because none of my friends like her.
  19. quote: Originally posted by The stixer: i really think they should bring paleness back in. I agree. I'm tired of these orange chicks with their fake tans.
  20. lmao I'm doin just fine.
  21. quote: Wide hips however really is a factor in birth, the wider the hips the easier the birth...but i don't know any guy who seriously is like "damn that girls hips are so huge! i love her." the girls in high school who get the most guys are the thin ones, lets face it. Being a male in high school, I take pride in the fact that I don't like skinny girls.
  22. Haha, it's not something we literally say and look for in a woman. Well I guess we do but don't realize it, it's instinct.
  23. new blog about perfoming with ben folds

    I don't typically stay up late enough to watch it. No videos up yet? D:
  24. Regina's YouTube:)

    Aw, I love the market one, it's so freaking cute.
  25. Damn, now you've got me wondering that question too. =/ I know there are scientific reasons to why guys such as myself are attracted to certain aspects of a woman. Like, certain things means that a woman could carry a child better or that she's more fertile. But would a lesbian look at those qualities too? Darn, I'm gonna be thinking about this all day.